Torsdag

Tack för alla värmande kommentarer igår. Idag är läget lite spänt och självklart väldigt sorgset, men man får helt enkelt försöka göra det bästa av situationen. Det viktigaste är att tänka på att Leia har det bättre nu, när hon slipper ha ont eller inte kan vara med för att hon inte orkar eller kan. Hur ont det än gör i en måste man som djurägare sätta djurets hälsa i förstahand, vilket vi var tvugna att göra nu. Hon kommer alltid ha den där speciella platsen i våra hjärtan, och jag kommer aldrig lära känna en hund som henne igen.


Imorgon har jag mitt första Business-prov och även min näst sista exams så jag sitter och pluggar som en galning nu! Jag ska även hinna med en sväng till Foderboden och köpa torv, till stallet och rida plus fixa Saga samt träna lite senare. Får se om det även blir en sväng förbi min moster och hälsar på henne. En rätt så lugn dag med andra ord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0