Studenten!

Nuuuu börjar jag landa lite smått efter studenten.. Allt känns otroligt overkligt fortfarande och när jag vaknade idag och trodde jag hade försovit mig och att jag skulle missa mattelektionen haha! 

Det har minst sagt varit helt underbara och oförglömliga dagar som jag önskar att jag kunde få uppleva minst tio gånger till, men man tar ju bara studenten en gång tyvärr. Jag hade min mottagning i lördags vilket blev helt fantastiskt; det kommer massor med fina och saknade personer och jag känner mig så lyckligt lottad som fick uppleva allt som har hänt de senaste dagarna. Skulle kunna skriva hur mycket som helst, som ni kanske förstår men tänkte att jag slänger in lite bilder istället. Jag har jättemånga, men det får bli dom som finns på Facebook förtillfället då min data precis kommit tillbaka efter reperation så jag har inte hunnit föra över allt från min egna kamera :)
Jag fixade ett lakan som skulle hängas på vårat flak med hjälp av färgspray
Några pics från Champagnefrukosten med underbara vänner
Mer bilder kanske kommer senare, om ni vill eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0