Sorry!

Shit vad jag ligger efter med bloggningen känner jag! Har tappat rutinen helt när det kommer till den punkten. Ska verkligen försöka bli bättre. Jag måste köpa en USB sladd till min nya kamera för att kunna föra över bilderna till datan samt en kameraväska då jag inte har någon till det. Hade tänkt handla båda sakerna på måndag så då kan jag äntligen ta ORDENTLIGA bilder hit!
 
 
Annars då? Jag jobbar varje dag nu och försöker gå till stallet innan jobbet så att det är klart. Känner mig väldigt seg och trött och kroppen. Tror det har att göra med att jag ständigt är allergisk trots alla mina mediciner plus väderomställningarna. Min kropp tycker inte om det! 
 
 
Ska försöka få tillbaka motiviationen och inspirationen, men sålänge tycker jag att ni ska anmäla er till min Giveaway som avslutas nästa vecka! Ni hittar den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0