Projekt 30 dagar

Ett nytt hälsoprojekt har dragits igång! Träningen är viktig för mig nu när jag har så extremt mycket att göra hela tiden, och det hjälper mig att koppla av när jag är sådär jobbigt stressad.

Så förutom simprojektet som jag pysslar med (som förövrigt går super) så har jag tänkt ut ett litet miniprojekt under 30 dagar. Kallar det kort och gott för "Projekt 30 dagar". Från och med den 20 Januari fram till och med den 20 Februari ska jag göra 40 situps varje dag samt 20 armhävningar, för att sedan efter 30 dagar se om det har blivit någon skillnad i både muskelmassa och styrka. Jag har tagit före-bilder för att kunna jämföra om 30 dagar. Detta är ett väldigt enkelt och egentligen simpelt sätt att få in träning i den hektiska vardagen, plus att det är givande och roligt!


Källa

Tycker om sånna här småprojekt, det gör att man hittar motivationen lättare i vardagen. Jag blir taggad till att vara produktiv när jag har ett klart mål framför mig, vilket jag har nu! Ska bli kul och se vad resultatet blir.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag brukar med göra så, men så pushar ja mig själv för mycket och vips så var de 100 sit-ups om dagen o sen orkar ja inte

2012-01-21 @ 13:36:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0