Ett grymt nyår!

Hade ni det bra igår? Mitt nyår var helt perfekt! Jag och mamma åt först middag här hemma, sen åkte vi in och ställde oss uppe vid Slussen där man har perfekt utsikt över hela Stockholm. Vi har stått där i många år nu! Efter att ha firat in själva tolvslaget drog jag vidare in och mötte upp några kompisar, för att sedan ha en sjukt jäkla rolig natt. Detaljer behövs inte gå in på, räcker med att jag nämner att jag i slutet av kvällen ramlade i trappan på donken med mina höga Jeffrey Campbells och spillde ut pommes över hela golvet.. Lagom pinsamt haha...

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon och tre dar framöver jobbar jag nämligen lååånga pass, börjar 9 på morgonen och slutar 19 på kvällen. Så jag ska upp fem för att dra till stallet innan, sen springa till bussen och öppna på jobbet. 2012 inleds med ett högt tempo som vanligt, I love it!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Bästa nyår <3

2012-01-07 @ 00:07:27
Postat av: Hannah

Bästa nyår <3

2012-01-07 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0