Årest andra lopp i veckan

På lördag är det dags för mig att springa mitt andra lopp för i år! Det är bara 2,6 km och är därför kanske inte riktigt ett "lopp", men det kan vara bra med korta lopp också för att kunna pressa sig mer än vanligt och inte bara tänka på hur man ska lägga upp löpningen för att ens komma in i mål. Nu ska jag försöka få till en någorlunda bra tid där jag känner att jag faktiskt kan ta lite mer hela tiden. Ska bli riktigt kul! 


Mitt första lopp i år var Vårruset i maj som gick riktigt bra trots att jag glömde min astmamedicin



Kommentarer
Postat av: Julia

Saknar dig faktiskt :( tycker verkligen om din blogg!

2012-10-25 @ 23:19:03
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0