Myler



Svar: Hej! Personligen tycker jag att det här bettet funkar väldigt bra Saga. Det blir lagom skarpt på henne och jag kan använda det både när jag rider ut eller jobbar bommar/hinder i paddocken. Jag har länge haft svårt att hitta ett bett som är skarpare än ett vanligt tränsbett men som är mildare än ett pelham (som jag tycker har blivit lite för starkt på henne i vissa situationer). Jag köpte detta från Myler och är som sagt nöjd.

Har inte provat det när jag hoppat banor eller liknande men det tänkte jag göra imorgon då det är dags för mer markarbete/hoppning. Jag hoppas att hon fortsätter svara lika positivt som hon gjort hitills på bettet då jag alltid har svårt att hitta bett som känns bra en längre period.


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Det är ett Rambo Supreme Heavy, bara använt en säsong, ej tvättat - men fräscht. :)

2012-04-19 @ 09:26:42
URL: http://flyinguphigh.blogg.se/
Postat av: natalie

Tack för svar! :)

2012-04-20 @ 14:47:20
URL: http://stallactriceh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0