Fullt upp!

Dagarna bara flyger iväg, känns som att jag hinner vara vaken i tio minuter innan dagen är slut. Ni vet, det är fullt upp som vanligt. Final Exams in two weeks, massa plugg, försöker vara social, är i stallet och trimmar med Saga, två bloggar där jag bara vill skriva och skriva, massor av inspiration och idéer som snurrar i huvudet hela tiden, nya mål uppsatta (håller dessa hemligt ett litet tag, tills jag fått en mer konkret bild på dom), träningen som går så himla himla bra just nu.

Men det funkar, jag ska absolut inte klaga! Trivs ju som fisken i vattnet med massor av händelser kring mig så just nu jobbar jag bäst eftersom det är press och stress runt omkring.

Min kavaj har kommit så jag ska fota den imorgon och visa er, den är superfin och VERKLIGEN prisvärd! Måste också skriva att jag läser alla era kommentarer, mejl och fina ord men ibland tar det ett tag för mig att hinna svara eller godkänna kommentarer, men det är endast för att jag verkligen vill visa min uppskattning för att ni tar er tid att skriva så snällt, jag vill ge ett ordentligt svar tillbaka! Ni är iaf guldvärda och ni ska bara veta att hur motiverad jag blivit bara de senaste dagarna och hur mycket inspiraiton jag fått tack vare all fin respons jag fått från alla olika håll. Tack tack tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0