Det blir ett lopp!

Nu är jag anmäld till Vårruset! Det betyder att den 30 Maj kommer jag att springa det populära loppet och jag ser fram emot detta himla, himla mycket! Det blir mitt tredje lopp på 4 år, och det var 3 år sen jag tävlade sist så jag kommer säkert vara supernervös innan start. Då tävlade jag dels för min skola och så gick jag i idrottsklass vilket gjorde att jag hade väldigt höga krav på mig. Men fokuset den här gången ligger endast på att ha kul och känna igenom kroppen hur den känns. De gånger jag tävlat tidigare har nervositeten gjort att jag spännt mig väldigt mycket vilket i sin tur gör att jag tar i mer än vad jag behöver när jag springer och därmed tröttar ut mig själv snabbare. Nu tänker jag bara fokusera och tänka på att hålla ett så jämt tempo som möjligt och bara öka när jag känner att det är lugnt.

Detta kommer bli sååå kul! Och som sagt, ännu ett årsmål kan prickas av!


Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Måste bara säga att du har en sån sjukt fin blogg! :D

2012-04-24 @ 18:19:23
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Kul :D

2012-04-25 @ 15:27:43
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0