Backträning

Jag pratar ofta om att jag backtränar Saga, eller i det här fallet att jag jobbar i backe när jag löptränar. Här är några exempel:



Det här är två av kanske 10 av dom backarna som finns i den slingan jag brukar springa i nuförtiden. Den sista är den värsta och kallas för mördarbacken, tyvärr ser man inte så bra på bilden men slutet på backen är liksom där längst upp där det är väldigt ljust. Det är verkligen en HEMSK backe som ligger i slutet av slingan, då man redan har tagit sig igenom sisådär 8 tuffa backar innan. Men det här är så BRA träning och även fast det är pain in the ass (bokstavligen talat!) så ger det verkligen resultat!

Kommentarer
Postat av: Sara

Back träning är super bra! springer själv i "mördarbackarna", 2km uppförsbacke (väldigt brant på vissa ställen) men tar det riktigt bra! :) man blir snabbt vältränad ;)

2012-04-21 @ 11:48:33
URL: http://www.saraaandersson.devote.se
Postat av: M_N Melinda

Åh, backträning är kanon! Dessvärre är det ganska platt där jag bor nu :(

2012-04-21 @ 16:01:34
URL: http://munderstreckn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0