Utmanad

Jag har blivit utmanad av Joelle

Så här går det till:
-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker som ni kanske inte visste om mig:
* Jag hatar att prata i telefon. Vet inte varför, men kan verkligen få ont i magen när jag ska prata med någon jag inte pratat med förut. Sms därimot, det gillar jag!
* Jag sover med öppna ögon. Tro mig, Kristin var rädd första gången hon såg det :P Känner inget själv, men lite creepy är det.
* Har jättesvårt att lita på människor. Djur är det en hel annan sak med, jag berättar ALLT för Saga och hundarna.
* Jag älskar att äta citroner! Brukar köpa hem några stycken, skär upp dem i runda ringar och saltar. Mums!
* Jag är helt BESATT av salt. Saltar verkligen på exakt allt! Folk tycker att jag är helt galen, ni skulle förmodligen också tycka det om ni såg hur mycket salt jag förbrukar på en dag.
* Är en riktig boknörd. Älskar att läsa, efter hästarna är det mitt enda sätt att koppla av.

Haha en fin bild Kristin gjorde förra sommaren..

Jag utmanar:
Astrid
Karin
Freja
Jasmin
Johanna
Kristin

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Ojoj, där ser man! ;D

2010-03-04 @ 23:00:51
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: nicole hartwig - hästblogg

har hört att man kan få cancer av att äta för mycket salt! :O eller så sa dem det bara för att jag inte skulle salta maten så mycket..nu saltar jag knappt. haha.



ska vara med på P&J på runsten 20 mars? :D

2010-03-04 @ 23:10:08
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: Stina

Nä fan vad ball jag är också salt nörd :)

kan slitta och äta saltflingor utan något till :P

2010-03-05 @ 08:05:56
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: mini

haha, jag är också helt besatt av salt, och då menar jag besatt! ville bara säga det :P

2010-03-05 @ 08:18:12
URL: http://minnajmn.blogg.se/
Postat av: kristin

du är läskig när du sover med öppna ögon :O!

och ja måste erkänna att min bild är grym ^^

2010-03-05 @ 22:46:46
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0