Läsarfrågor

Har fått frågor under de senaste dagarna som jag inte hunnit svara på. Här är några av dem:


Kostade jeansen bara 999 kr ? :O eller menar du 1999 kr ? :D

Svar: Oj, såg nu ungefär sex månader senare att jag skrivit fel pris haha :P Du har helt rätt, det var 1999 kr för dem och inte 999:- :)


Bild från i somras


Heey !
Jag såg att du har ett par tretorn ridstövlar. Vad tycker du om kvalitén i dom? Alla säger att dom är så dåliga. Vad tycker du? Det är ju ändå ganska mycket pengar, så de skulle va bra att få veta :)
Svar:
Hej där! :) Kul att du frågar, jag lämnade faktiskt in mina Tretorn igår på lagning då man inte kan knäppa den understa tryckknappen. Själva flärpen är tydligen för kort så de har gjort fel när dem tillverkade stövlarna. Så de är innte på lagning just nu men de kommer snart tillbaka. För övrigt tycker jag väldigt mycket om dem! Går fortfarande in dem kan man säga, men de är redan mjuka trots att jag ridit med dem kanske två-tre gånger bara. Framförallt är de väldigt bekvämma, jag hade på mig dem hela lördagen nu i helgen och det kändes som att jag gick i vanliga skor. Så det enda jag har att klaga på förtillfället är ju då att de inte går att knäppa längst ner, inget annat. Vet att mångas gått sönder och det är synd, än sålänge har inte mina kommit så långt!


Vad har du för sadel på bilden ?:)
Svar: Till Ronda hade jag faktiskt en hoppsadel i syntet från Hööks som var underbar att rida och hoppa i plus att den var superlätt! Jag var väldigt anti syntet på sadlar innan men efter min till Ronda har jag ändrat mig. Såklart är det olika kvalité på alla men den vi köpte var väldigt fin och jag var nöjd med den under hela tiden vi hade den. Låg jättebra på Ronda också.


Här ser man någorlunda hur den ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0