Svar;

Här är svar på några frågor:

Jag är intresserad men vilken storlek ?
Ingår bett?
Svar: Jag vet inte vilken storlek tränset är i då det inte är jag som har köpt det, men har haft båda ponny och häst, så det passar de flesta. Yes, det ingår bett och det är ett tredelat med olika koppardelar på. Hade det i hoppningen på Ronda och tycker att det är jättebra, planerar faktiskt att köpa ett likadant till Saga. 
 
Om du fortfarande är intresserad är det lättast att du hör av dig på mailen då du var anonym, [email protected]

Vart står ni någonstans?:)
Svar: Vi står i ett privatstall med 7 boxar i Lissma. Det är bara jag och ägaren som står där just nu. Ägaren håller på med travsport och i stallet står det ett sto som har sprungit in hela 4 (!) miljoner kronor. Det kommer att tas in flera om det dyker upp några, men annars är det väldigt skönt att det bara är vi. Det tar mig 20-30 min att gå till stallet-perfekt :) Har lovat att det ska komma bilder från gården men då vi håller på att fixa så mycket där just nu väntar jag tills allt är klart istället.


Uppdate: Stallet ligger vid Björksättra, nästan precis efter Sundby Ridskola så svänger man in till vänster mot skylten Björksättra. Vägen heter Ebbadalsvägen.

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du förklara var i Lissma? Jag bor i närheten :)

2009-10-19 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0