Onsdag

Onsdag idag vilket betyder både jobb och löning, roligt :D Men tyvär blir det inget intressant här i bloggen eftersom att jag inte ska till stallet, varken idag eller imorgon då jag ska sitta barnvakt imorgon. Fick just ett sms från Kristin där hon berättade att hennes pappa har fixat gratisbiljetter till lördag på kvällen, härligt :D Det kommer bli jätteroligt. Jag jobbar ju lördag på förmiddagen och eftermiddag så då passar det perfekt att vi går på kvällen. 
Ja, får se om det bli någon mer uppdatering eller inte idag, troligtvis inte. 
Vi hörs annars!
/ Sabina

Kommentarer
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

svar; bara kul om folk hittar till din blogg också! läser den varje dag :)

2009-11-25 @ 16:22:42
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: Sofie

hej! förlåt att jag inte svarat på din kommentar, hade missat den. men jag har haft henne sen 1 April. Inte så jätte länge så kan mkt väl vara Maggan om du såg annonsen på hastnet. ? :)

2009-11-26 @ 09:52:59
URL: http://sbhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0