Dagens Ridpass

Hej!
Idag red vi ut, genom vår skog och in i Vidja där vi backtränade. Jag tänker inte berätta så mycket mer, tänkte låta er lyssna istället ;) För första gången har jag nu gjort ett videoinlägg till bloggen, och det kändes helt sjukt att göra! Får se om jag gör det någon mer gång men är tveksam haha.
Själva ridningen gick grymt bra. Hon lyssnade jättefint och var väldigt mjuk och följsam. Pigg och glad och verkligen framåt, positiv hela tiden. Har märkt att hon älskar vattenpölar! Så fort vi kommer till en pöl plaskar hon glatt igenom och stannar helst för att mysa i den en stund, knäppa undebara häst haha! Men iallafall, det gick jättebra och hon kändes väldigt fräsch helt enkelt.
Mobba mig inte nu, ha i tankarna att jag improviserar hela tiden och det är första gången! Man ser i stort sett inget för att det är helt mörkt ute, men ni får lyssna på min sjuka röst istället :P


Kommentarer
Postat av: josefin

haha va söt du är ;)

2009-11-16 @ 22:58:58
URL: http://thelifeashope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0