Massor att göra

Fick nyss reda på att jag inte har någon historia imorgon vilket betyder att jag har massor med tid ikväll att plugga och fixa inlägg samt träna. Skönt! Imorgon ska jag även ta bilen för första gången till skolan, spännande.

Kommer upp ett inlägg senare med bilder på hur min vision board ser ut just nu samt lite annat. Ska även tidsinställa inför imorgon!



Min bil :D Hann inte ta så bra bilder då det började bli mörkt, men såhär ser den alltså ut bakifrån. Så glad och nöjd över mitt beslut.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja precis så är smartast att göra. Tror priserna sjunker när man fyllt 25 eller nått sånt och haft körkort i 5 år. Men det är bra att betala allt själv. Önskar jag kunde betala mer själv också, men har tyvärr inte fått något jobb men söker som en idiot! PS. tycker du har en bra och intressant blogg! :)

2012-02-20 @ 22:34:07
URL: http://linneadominder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0