Helgens Shopping

Måste säga att jag har blivit sämst på att köpa saker den senaste tiden, speciellt på mässor. Alla jag går med hittar massor att köpa och kommer ut med flera påsar medans jag bara går runt och klämmer och är skeptisk till allt. Kan ha att göra med att jag har blivit väldigt duktig med min ekonomi sen jag började betala även veterinärkostnader och höleveranserna samt torvinköpen själv eftersom det handlar om så stora summor. Dessutom, jag behöver ju egentligen faktiskt ingenting. Jag har allt man behöver, det jag köper nu är ju bara extra saker för skojs skull om man har pengar över men absolut inte något livsnödvändigt. Under helgen lyckades jag skrapa ihop detta:
Putsmedel från Veredus
Magic Brush Limited Edition
Ett Mylerbett som det var halva priset på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0