Boots

God morgon!
Fick just sms av mamma där hon berättade att vi har fått en tidigare tid till Ronda på Stav på torsdag, jätteskönt! Sen så åker vi direkt till nya stallet efter det, jag längtar så himla mycket. Idag ska jag nog in till stan och träffa lite människor från Expecto och Fefo, det är alltid roligt ;D Tror att jag ska köpa en TIB glansspray när jag ändå är där inne.

Slängde ihop ett collage om boots lite snabbt, tog med både dyrare och billigare.





Längst upp till höger:

Boots i neopren med fårullskant från Kentaur pris; 399 på http://www.osterbo-hastgard.se/

Tåliga boots med neopren på insidan från Mark Todd pris; 199 :- på www.hedmanshast.se/

Boots som finns i färgerna blått, rosa och svart. Jag har själv haft dessa och tycker att de är jättebra då de inte snurrar på hästen, plus håller länge trots att jag red med dem varje dag i ett år. De är i neopren med förstärkning i syntetskinn, från Equi-Guard pris; 169 :- www.hooks.se

Boots från Veredus som har extra skydd vid ballarna och säkert skydd vid kotleden. Bootsen sluter sig runt hoven då de är anatomiskt utformade pris; 1289:- www.segcompanyab.e-butiken.se/

Boots med clarino med utsidan. Finns i färgerna svart, vit, grå, grön och blå. Jag har själv ett par sånna här i svart till Ronda när vi hoppar, tycker att de funkar jättebra. Skyddar mot att hon trampar sig och håller alltid, har använt både när jag rider terräng, hoppat på gräs eller inne och ridit i snö. Från Eskadron pris; 369 :- på http://www.skarahastsport.se/, jag köpte dom dock för 299:- på Eko.

Boots i neopren med dubbel kardborre knäppning som finns i färgerna svart och marin pris; 165 :- på
www.carinashastshop.se/

Det var allt, tänkte skriva ett inlägg sen om böcker jag tycker är bra. Så kolla gärna in igen!

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: blondinjoppe.bilddagboken.se

de bästa bootsen som finns är professionals choice (;

2010-01-10 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0