Sommarbete

Idag är det dags för Saga att flytta till sommarbete. Det är samma bete som hon stått på de senaste två somrarna så hon känner alltid igen sig när vi kommer dit. Dessutom rider vi ofta förbi stallet, då det bara ligger 10 min från mig och från mitt nuvarande stall. Det var faktiskt i det här stallet som jag stog med Ronda i 1,5 år precis när vi köpt henne.

Saga har haft en viloperiod på lite cirka 1,5 vecka pga min student samt att jag börjat på ett nytt jobb där jag varit tvungen att jobba väldigt långa pass den här veckan för att komma in i nya rutiner. Men nu på söndag sätter vi igång igen, och jag är så himla peppad på att träna och rida ordentligt med min fina vän!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0