Saker som är kvar att göra det här året

Sitter och granskar mina årsmål och är fortfarande mycket glad över att jag hunnit stryka över tre stycken. Jag skrev tidigare att jag inte förväntar mig att klara alla i år, så att ha klarat tre redan känns fantastiskt. Springa ett lopp är klart, ta körkort gjorde jag i februari och en egen bil köpte jag i slutet av februari. Om bara några få veckor får jag veta om jag har klarat IB eller måste komma tillbaka nästa år och göra om något ämne. 

Dressyren har jag planerat att starta en L:C efter sommaren, och yogan ska jag svänga förbi nästa vecka och höra med tider. Flyter på bra! Det lite större och svårare målet som jag jobbar mot just nu är att få en årsinkomst på cirka 200 000:-. Det är en bra bit kvar men om jag fortsätter enligt min plan så kan jag iaf komma i närheten av den summan, och det skulle glädja mig otroligt mycket. En egen lägenhet står även det högt upp på listan men det är starkt kopplat med inkomstfrågan så jag tar det som det kommer. Jag vill verkligen ha en egen lägenhet nu..

Något jag har lagt till som mål för i år är att ha skrivit minst 7 kapitel på min bok!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som tuffa mål. Hoppas du kan stryka alla till slut. :)

2012-06-22 @ 11:40:01
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0