Uppehåll

Som ni märker står det still här. Tiden räcker helt enkelt inte till. Skolan tar fruktansvärt mycket tid, men jag är verkligen fast besluten nu att få mitt IB-diploma, gå ut med hyffsade bra poäng och komma in på ett universitet i England nästa år. Jag vill verkligen. Så jag kör gärnet nu varje dag, pluggar, analyserar, håller diciplinen upp och gör allt som ska göras med så mycket perfektionen som det bara går. Jag VILL det här!

Om en vecka och två dagar blir jag äntligen 18, idag beställde vi studentmössor, i helgen ställdes jag i bostadskön och körlektionerna går verkligen framåt. Allt känns verkligen sjukt, det kommer så mycket på en gång!

Här är iaf senaste filmen från Drevinge, 1.10m. Hon kändes fin men tyvärr blev det ju då två pet, vilket jag tar på mig helt. Sen jag var på kursen för Ted har jag börjat rida lite annorlunda just i hoppningen, i samråd med Ted. Detta funkar bättre för Saga, men det är en del vi har kvar för att nå det resultatet det är tänkt med just den här ridningen. Ted uppmandade mig att stå upp för att sedan endast sätta mig ner några språng innan hindret för att samla samt ta tillbaka. Detta fungerar bättre, men som ni kan se så blir hon ju fortfarande lite för lång och faller isär när jag står upp, jag får inte ihop henne helt och där kommer även rivningarna också. Men överlag kändes det faktiskt bättre.


Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

du är så ambitiös! önskar det kunde smitta av sig lite till mig med ;)

2011-10-06 @ 09:39:16
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: warnmark -Officiell bloggare GHS 2012

Jag saknar dina inlägg Sabina men får ju iallafall träffa dig om några veckor!! <3 Hoppas allt att jag får komma och hälsa på dig i England sen :o <33

2011-10-06 @ 22:15:45
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Så duktig du är som kämpar på så bra!!

2011-10-07 @ 11:19:01
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com
Postat av: emma

snälla berätta var du har köpt din ridväst? vilket märke? :)

2011-10-09 @ 15:09:04
Postat av: Sarah

vilket stall står du i? :)

2011-10-09 @ 22:36:01
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, vad händer med saga om du kommer in i England? Ska du sälja henne eller bara låna ut?

2011-10-14 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0