Veckorna går för fort

Veckorna går verkligen för fort! Det känns inte som att jag hinner göra något alls, imorgon är ännu en vecka slut igen.. Det är bara fyra veckor kvar till jullov. Jag har mycket plugg nu innan som måste bli gjort. Bland annat ett matteprov nästa vecka som jag fasar för...

Igår hjälpte Lina mig med Saga då hon skulle vila och jag skulle träffa min kompis i stan och idag hade Madde (medryttare) Saga. Imorgon ska vi åka till Kalsvik då Madde ska rida ett dressyrpass för Rickard. Och sen i helgen ska jag träna, är jättepepp!

Dressyrträningen i tisdags var väldigt nyttig för Saga, Kicki red henne och hon fick verkligen jobba. Jag satt bara upp några minuter i slutet för att känna och OJ vilken skillnad det var.. på allt! Det var även en söt läsare som red i ridhuset med sin ponny som hälsade, jättekul!

Nej, jag återgår till mitt pluggande nu så hörs vi kanske imorgon.


För några veckor sen när det fortfarande var varmt ute..

Kommentarer
Postat av: Hanna (från Kovik, md ponnyn)

Haha! Jag fattade inte att det var du förrän efter typ en halvtimme, seg tjej alltså. Har varit inne här några gånger & det är verkligen en fin blogg :) Kul att jag såg ut som en liten tomte där i ridhuset. Men vad fin hon var din häst, Kicki är så duktig också. Hoppas vi ses igen! Btw, känner du Isabell Berg, Mathilde Åslund, Catja Färdig eller typ Rasmus Bäckman? :) Isf kanske vi har lite gemensamma vänner .. Känner lite folk på YBC. Går i 2an på NackaGy nämligen. Oj vad långt det här blev. Sry! Hoppas vi ses igen!

2010-11-18 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0