Måndagar är inte så hemska som alla säger

Det har varit lite tomt här ett par dagar för att jag jobbade i helgen och hade så himla mycket att göra. Det var sjukt mycket folk och vi hade massor med varor som skulle plockas upp. Nu såhär mot jul kommer det ju bli extra stressigt och jag har fått massor med extra timmar men så mycket folk som det var i helgen var det inte om man jämför med förra året.

Jag vet att jag inte brukar vara så personlig i bloggen, skriver sällan ner mina tankar eller hur jag egentligen mår vilket jag ibland kan tycka är lite synd. Några har kommenterat om detta tidigare och jag ska försöka skriva mer om MIG också, det kommer fortfarande alltid vara hästrelaterat men kanske lite mindre... stelt? Formellt? Vi får se!

Jag kan ju börja med att säga att måndagar är bland den bästa dagen på hela veckan för mig! Jag börjar tio och slutar tjugo över tolv så jag hinner hem och rida innan det blir mörkt vilket verkligen, verkligen uppskattas. Idag var det ju dock spöregn hela dagen men jag hade planerat uteritt då det kommer bli fyra träningar för Saga den här veckan. Så vi red ut och backtränade, jag red på vanligt bett och hon var så fin. Hon försökte dra iväg ibland men då sa jag bara till henne och sen skötte hon sig. Det var bra att hon fick springa av sig lite också, plus att backträningen i skritt verkligen tog på henne.

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg (svenska, engelska och historia) och sedan sova. Vi hörs imorgon, det är dressyrträning och kameran kommer vara laddad!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

vilken bra start på veckan ju!

2010-11-16 @ 11:30:01
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0