Blir ingen Globen för mig i år!

Nej, precis som rubriken lyder kommer jag inte att gå något på Stockholm International Hors Show i år! Dels för att jag inte har några biljetter och för att jag inte har så mycket pengar den här månaden så då skippar jag att gå dit, finns ju alltid en risk för impulsköp och liknande när man är på sådär stora mässor och det har jag helt enkelt inte råd med den här månaden ;) Första gången på cirka tio år jag inte är på Globen, känns lite konstigt.

Men, jag är inte ledsen för det, för att nästa år åker jag och mamma till Göteborg Horse Show!!!!! DET kommer bli så sjukt kul och då kommer jag ha en bra budget eftersom att det nästan precis är efter jul och jag ska jobba jättemycket nu under lovet. Jag har även hört att utbudet är tusen gånger bättre på Göteborg, så vad passar inte bättre än att spara alla sina pengar dit istället...

Bildkälla

Alla ni som är i Globen, hoppas ni har det sjukt kul, hejja och shoppa lite extra för mig ;)
Min shoppinglista jag gjort till Globen får helt enkelt hänga med till Göteborg istället.

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

riktigt snygga grejer!! :)

2010-11-26 @ 20:27:00
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Cornelia Weber

Hej! Om de där är ett tredelat sprenger bett så ska du få ett väldigt billigt tips: http://grand-prix.se/product_info.php/cPath/496_34_52_139/products_id/7715 , 330:- och sedan 15 % på det, alltså under 300, sjukt billigt för ett sprenger, finns även flera andra sprenger bett för 300-400 :)

2010-11-27 @ 23:04:59
Postat av: Anonym

jätte fina grejer o fin blogg! :)

2010-12-05 @ 18:08:13
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0