Ordning i bloggen

Blev lite inspirerad (inte första gången jag blir det av henne) av Johanna att skapa mer struktur i bloggen. Vissa dagar är det verkligen svårt att komma på vad jag ska skriva om, så har det känns de senaste veckorna. Därför tänkte jag försöka ha några punkter som jag tar upp varje vecka/dag för att både ge er mer inspiration och för att göra det lättare för mig:

- Utvärdering av produkter, berätta mer och tydligt om vad jag tycker om en viss produkt. Både för och nackdelar.
- Min träning. På sista tiden har den varit dålig, och jag har kommit med ursäkten "jag kommer bättre igång när det är vår" men nu är det faktiskt vår så det finns inga ursäkter kvar. Kanske blir den bättre om jag skriver om den här, att jag förklarar vad jag gjort, hur jag gick tillväga och lite tips och tankar kring det.
- På vilka sätt jag vill att Saga ska utvecklas, små steg på vägen till den "ultimata hästen". En del i taget för att sedan kunna sätta ihop allt. Kan vara allt från övningar, träningar till det vardagliga arbetet.


Dyker väl kanske upp något mer sen. Men vad tror ni om det här, är det vara något ni skulle gilla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0