På Säva

Ska gå och lägga mig snart, tänkte bara berätta hur dagen varit. När vi kom till Säva bestämde vi oss för att släppa ihop Saga med resten av stona direkt och inte vänta tills imorgon då det var lika ljust som på dagen när vi kom fram. Ihopsläppet gick superbra, Saga ställde sig i princip och åt direkt.

Efter det hjälpte vi till att avmaska ridskolehästarna. Tillbaka i stallet plockade jag ur transporten med hjälp av Kristin. Nu har vi ätit middag och jag ska hoppa ner i sängen med en bok tänkte jag. Imorgon åker vi hem och hämtar vår packning innan och byter bil innan vi åker ner mot Falsterbo på tisdag morgon. Kommer bli grymt!

Får se om det bli någon ridning imorgon eller kanske lite bilder :)

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej! Gör mig en tjänst och rösta på mig, nummer 1 "Rebecca & Chrissan" i veckans ekipage här: http://baraponnyer.blogg.se/2010/july/ekipagen.html

tack i förhand!

2010-07-05 @ 11:38:42
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0