Mitt jobb

Några har undrat hur det ser ut på mit jobb så jag tänkte visa några bilder jag tagit. Detta är dock bara en väldigt liten del av butiken, men det är mina favoriter :)


Badavdelningen, ni ska veta hur gott det luktar här!! Badbomber, tvålar, krämer, luktpåsar, ansiktsmasker...


Fortfarande badavdelning, fast man skulle kunna tro annat. Äggpaketet är badbomber i form av ägg, "badmjölk" längst till vänster i flaskan som ser ut som en mjölkflaska, badpulver i "sockerpåsen" och kroppskräm längst till höger. Älskar temat!


Ännu mer badbomber, här i form av bland annat muffins (de i korgarna, några har till och med "strössel" på sig!) och vanliga runda. Dessa luktar otroligt gott och jag kan rekommendera att bara köpa och ha i t.ex. garderoben för att få en härlig doft på kläderna.


En annan lite bättre bild på avdelningen. Luktpåsarna längst ner är underbara!


Doftljus i alla möjliga lukter, bland annat melon, mulberry, mountain air, jasmin, apple mf.


Närmare bild på några ljus.


Här har vi också vanliga ljus utan lukt i flera olika färger och nyanser.


Den brun/guldiga avdelningen. Finns jättemånga lyktor, fat och olika skulpturer.


Lite större bild på samma avdelning.


En klocka (bilden är upp och ner men orkar inte vända på den) som är jättefin, hänger ut från väggen.

Det var några bilder, butiken är som sagt mycket större men jag hann inte fota mer :P

Kommentarer
Postat av: annie

är det kul :)

2010-01-01 @ 17:11:14
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0