Dagens Ridpass

Hej och ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har jättemycket att göra. Jobbar hela helgen så det tar min tid nästan helt, sen har jag Saga och så måste jag plugga också. Så ni kanske förstår varför jag inte skriver här så mycket..

Idag red jag iallafall en stund i paddocken och hon gick så himla bra! Jag har ju inte ridit nu på några dagar då det har varit hovslagare och sen höll hon på att tappa skon. Men hon var så mjuk och fin idag. Jobbade vidare på tipsen vi fick på senaste träningen av Kicki och gud vad bra hon gick! Imorgon tänkte jag köra lite markarbete, ska kika runt på bra övningar. Har ni några tips?

Min piercing var inte ivägen heller, skönt! Såg att flera frågade om det gjorde ont; och ja det gjorde skitont! Verkligen jätteont! Men det var det värt :P Är glad att jag gjorde den :)

Nästa helg blir det alltså tävling. Ska lägga upp kommande veckas schema så får ni se hur jag brukar planera ungefär.


Såhär ser det ut just nu :) Var inte alls ivägen för hjälmen vilket är jätteskönt för det var det jag oroade mig mest för!

Kommentarer
Postat av: Joelles hästblogg

Haha måste bara säga, idag när jag tittade på världscupfinalen så kom jag på en sak. Saga är galet lik Svantes häst Caramell :D

2010-04-18 @ 20:43:37
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: My

Håller med Joelle, de är faktiskt rätt lika ;)

Var är din fina halsduk ifrån? Har letat efter en sån i svart i evigheter men aldrig hittat nån... :/

2010-04-20 @ 22:14:44
URL: http://myalfredo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0