Kaosdag

Hej!

Denna dag har varit så himla kaos.
Var på väg till skolan idag på morgonen som vanligt (jag åker moppe) och mitt i en rondell blir jag påkörd av en buss så att jag ramlar med moppe och allt.
Allt som händer imellan orkar jag inte skriva om igen men kan säga att vi åkta till sjukhuset och där blev det konstaterat att inget var brutet utan lättare hjärnskakning och skadad axel.
Polisanmälan har också gjorts.
Så mår inte helt toppen just nu, men ska ta det lugnt i några dagar.
Därav inget skrivande idag.
Ska försöka att gå till skolan imorgon, vi får se hur det känns.

Ska till Saga imorgon, var inte där idag då Kim tog hand om henne.
Tusen tack för all hjälp!

Så vi hörs imorgon, förhoppningsvis mår jag lite bättre då.
Glöm inte att va med i tävlingen!!

Ha det så bra!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: linnea

Läskigt, krya på dig :)

2009-09-30 @ 23:13:09
Postat av: Jasmin

herregud, du skrämmer ihjäl mig! Inga fler olyckor nu för annars måste jag komma och linda in dig i skumgummi.. <3

2009-10-01 @ 09:45:57
URL: http://jcbs.bubbleroom.se
Postat av: Grisans matte

Nej, på det senaste jag köpte har jag det inte, men jag har ett i princip likadant som är ett-två år äldre som har hals, tyvärr är det helt fel stl på det för att jag ska kunna använda det på Grisan. Bucas halsar är super, dom sitter, snurrar inte runt och är inte gjorda för att få ner en ardennerhals :p

2009-10-01 @ 10:45:43
URL: http://minvackraste.blogg.se/
Postat av: Astrid

Stackare! såg att du skulle vara med för pontus på söndag, kommer du kunna vara med nu?

2009-10-01 @ 11:08:01
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0