Hemma

Hej!

Är hemma nu från en galen men underbar helg på Säva.
Med oss i transporten hem hade vi världens finaste häst, Saga :D
Vi åkte och hämtade henne imorse och skrev kontrakt.
Sen kom vi till Säva med henne där vi provade ut en provisorisk hoppsadel till oss, den är inte den bästa men är bra tills vi hinner köpa en ny.
Saga har varit så jäkla duktig hela dagen!
Stolt matte blir jag ;)
Jag lastade henne helst själv, lastade av själv, hon var så himla cool när vi kom fram till Säva och gjorde allt man bad henne om.
Man såg på henne att hon tyckte att det var roligt också, positivt för framtiden eftersom vi åker rätt så mycket! Väl hemma i nya stallet klev hon in i nya boxen och ställde sig och käkade, klokare häst får man leta efter.

Jag kan inte fatta det, min egna häst står i stallet en kvart från mig :D
Är så sjukt glad just nu!
Hon är så himla underbar.
Imorgon blir det första ridturen, tänkte bara skritta ut lite i skogen och så.

Ska ladda upp filmen på youtube nu, plus sätta in bilder från kameran på sakerna jag köpte.
Och så ska jag svara på frågorna från frågestunden också ;)

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Åhh vad kul :D

2009-09-13 @ 19:57:10
URL: http://ridsportlina.blogg.se/
Postat av: kristin

bara för att ja är gladast fr din skull!!! :D<3333

2009-09-13 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0