Gårdagen

Hej!

Nattblogg här, har verkligen inte hunnit skriva något på dagen.
Tjejen som var här och provred idag var jättetrevlig och Saga skötte sig utmärkt.
Vi får se om det blir något mer med henne, hon hade lite svårt vissa dagar när jag behöver hjälp så de skulle fundera. Imorgon kommer det en annan tjej som också verkar vara väldigt trevlig, det återstå att se hur det går imorgon.

Vi var och kollade på en transport idag men det var för trasig på vissa ställen för att vi skulle köpa den.
Vi försökte pruta med tanke på skadorna (var rätt så rejäla saker på vissa ställen som man var tvungen att lämna in för att fixa) men de höll envist kvar vid det priset de satt så då sa vi nej.
Men det är bara att fortsätta leta.
Täckena som jag berättade om tidigare var iallafall jättefina så de följde med hem, ska fota dem imorgon så kan jag visa.
Priset för alla tillsammans, blev totalt åtta täcken och vissa var märken, var oslagbart.
Kan rekomendera att försöka hitta saker begagnat, man kan göra riktiga fynd!
Som jag gjorde idag t.ex.

Ska sova nu kanske, skriver mer ordentligt imorgon, ska fota några saker i stallet som jag tänkte tipsa om här.
Så vi hörs imorgon.

P.S Har nu kommit på sakerna till tävlingen, ska bara få hem dem också så kan vi köra igång!

Ha det!
/ Sabina

Kommentarer
Postat av: Klara

tror min kompis elin har ett ume släp till ett bra pris till salu, ska ligga ngn stans i bloggen isånnfall, elinsamrells.blogg.se

2009-09-27 @ 13:40:48
Postat av: Ronda.bloggl.se-Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävlin och Ridsport, allt för dig och din häst!

Klara- Tack så jättemycket för tipset, men det går inte att gå in på hennes blogg :/

2009-09-27 @ 19:37:37
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0