Dagens Ridpass

Hej!

Idag blev det dressyr på våra ängar precis över vägen, underbara att rida på.
Eftersom att Sagas kondition inte är den bästa så red jag bara i cirka 20 min, vilket räckte för att hon var riktigt trött efter, och sen skrittade jag ut en stund.
Hon var iallafall väldigt fint, med tanke på att det var första riktiga dressypasset sen jag fick henne.
Hon är ju väldigt stel och så, men hon försöker verkligen och är alltid arbetsvillig trots att hon tycker att det är jobbigt.


Jag gjorde mest mycket volter för att mjuka upp henne och övergångar.
Jättefin i slutet, sökte sig framåt självmant och trampade på bra.
Är så himla nöjd, kunde inte ha gått bättre!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej vad kul! :) Funderar på att skaffa typ en lite större och mer smäcker nordsvensk eller någe så kanske inte kommer passa ändå, men "loppisar" är alltid kul endå ju :)



bor du i örebro?

hittade dig genom jennys blog ;)

2009-09-18 @ 22:03:48
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Lisa Härdén

Gillar saga starkt ! Hon verkar vara en riktigt fin häst :)

2009-09-18 @ 22:35:36
URL: http://lisaharden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0