Pust

Hej!

Kunde inte gå till skolan idag, min arm gör sjukt ont så valde att stanna hemma och vila upp den istället. Har precis skrivit klart och skickat en jätteviktig social studies report. Älskar den här känslan när ett långt jobb är klart och man kan lämna det bakom sig. Nu tänkte jag städa mitt rum och sen gå till stallet. Mamma kommer sen och vi ska till Foderboden för att köpa Kraft. Ska eventuellt åka och kolla på transport också.

Vet ej vad det blir för ridning idag, antagligen rätt så lugnt eftersom att min arm inte är okej. En kompis fyllde år igår och han skulle ha lite folk hemma hos sig ikväll så får se om jag åker dit en stund. Beror helt på hur jag mår.

Mer besökare? Gå in här och registrera er så får ni 100-200 fler besökare. Funkar!

Vi hörs senare, anmäl er till tävlingen nu, snart är den slut!

Ha det
/ Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0