Eskadron skötselvård

Eskaron har gjort några produkter tillsammans med den tecknade figuren Nici som bland annat består av pälsglans, schampo m.m. Jag har till min samling än så länge köpt:



Vi börjar längst upp.
Care Spray är pälsglans för man och svans med doft av jordgubb. Jag har inte använt den då jag köpte den i tisdags men tror att den ska vara bra från det jag har hört om den tidigare. Jag köpte den för 99 :- inne på Häst Och Hund.

Shampoot har jag använt i Rondas svans en gång innan tävling, det funkade jättebra! Svansen blev riktigt ren och luktade underbart (även här jordgubb). Ett stort plus var att den verkligen glänste efter och var lätt att borsta ur. Den köpte jag för 79 :- på Häst och Hund.

Glitter Spray har jag inte heller använt då jag köpte den efter Ronda åkte men efter vad jag har hört så ska också den funka mycket bra. Vet att den luktar lika gott som de andra produkterna och att det blir glitter när man sprayar. Den kostade 99 :- på Häst och Hund.

Godiset är så otroligt gulligt! De är formade som hjärtan och luktar himmelskt, nästan så att du vill prova ett själv ;) Det är klart ett av Rondas absoluta favoritgodis och hon brukar ändå vara väldigt kräsen men det här älskar hon. Påsen kostade 69 :- på Häst och Hund.

Sen finns det även hovbalsam som jag inte hunnit köpa ännu men som inhandlas så fort jag kommer till Lyckås igen. Det ser ut såhär och kostar 129 :- på Lyckås Ridsport:


/ Sabina


Kommentarer
Postat av: elin berggren

glittersprayen har jag & den är jätte bra! :D

2009-06-30 @ 00:48:23
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0