Sova?

Jag är så sjukt trött! Gosh, har lust att bara lägga ner huvudet på tangentbordet och ta mig en lur, men jag har lovat mig själv åtminstonde ETT inlägg per dag! Och så ska det bli också hehe :P

Jag hade sagt att jag skulle presentera tävlingen idag, men jag glömde min data på jobbet så kan inte lägga upp bilden och det, hade nämligen gjort bild och så. Så den kommer upp imorgon istället, på julafton. Imorgon bär det också av till Säva, äntligen!

Ska ta en tur med Saga på morgonen först, tänkte rida ut och galoppera i snön.

Jaja, mer uppdatering imorgon, nu måste jag sova så att jag inte dreglar ner allt ;)



       
Blev skitglad när jag såg HÄSTAR på första sidan på blogg.se! Äntligen säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0