Jobb för skolan

Idag är en bra dag, fast att jag vaknade på fel humör egentligen.
Men som sagt, idag händer det bara roliga saker så det måste vara en bra dag! För det första så är det hoppträning på Runsten ikväll, har längtat så himla mycket.
Jag ska be mamma eller Kim att filma.
För det andra så ska jag göra ett jobb för min skola idag.
Vi ska nämligen få hit cirka hundra rektorer, politiker och chefer för bland annat Apple (de som sponsrar vår skola med datorer, varje elev har ju sin egna data här) m.f.
Jag blev tillfrågad om jag ville blogga under dagen då de läst min blogg, både den här och sen en annan jag har i samband med skolan och de tyckte att jag verkade duktig på det här med att blogga.
Så jag kommer att sitta och blogga exakt hela dagen, i cirka åtta timmar totalt.
Ska bli jätteroligt!
Kan länka till den bloggen jag skriver i under dagen sen, när den är fylld med lite fler inlägg.


Det blev lite spegelvänt...


Hoppas ni får en bra dag, om en timme kommer alla så jag sitter bara och laddar just nu!
Vi hörs sen.
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

kul jobb (:

2009-12-08 @ 10:24:53
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Jennie Hjalmarsson

tack :) din också.



okej :)

2009-12-08 @ 12:10:38
URL: http://jenniieeh.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fett nice, hur många läsare har du egentligen miss nästa blondinbella? ;)

2009-12-08 @ 15:21:58
URL: http://thelifeashope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0