Gårdagens Ridpass

Red ut igår och red på det vanliga tredelade bettet. 
Hon var så stark och pigg, kändes som att hon skulle flyga iväg vilken sekund som helst men det gjorde hon inte. Tack och lov haha. 
Men vi red iallafall på en grusväg och travade lite samt galopperade en kort bit, hon tyckte som sagt att det var väldigt roligt att komma ut. 
Ska börja rida ut ännu mer, tycker att det är jättebra för hästarna att inte bara gå i paddocken/ridhuset varje dag. 
Vi red i en tunnel också, det var helt mörkt plus att det åkte bilar över så det lät rätt så mycket inne i den men Saga gick bara på utan att bry sig, skönt att veta att hon inte reagerar på sånt längre. 
I början var hon tittig när man red ut och det tog ett bra tag att få henne igenom den tunneln första gången- och då var det ljust ute när jag försökte. 
Men som sagt, idag är det inga problem alls. Super!
Idag jobbar jag så det blir ingen ridning. 
Glöm inte att anmäla er till tävlingen
Kissemissen i stallet fick vara modell igår :P

Kommentarer
Postat av: sara

hej vilken fin blgog du hade jag vil okså ha en så fin blogg dom du har . och är de dina katter:D<3

2009-12-01 @ 15:57:31
URL: http://jjjaghetersaara.blogg.se/
Postat av: kristin

jag vill ha katten hemma hos mig :D

2009-12-03 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0