Sluttampen

Det har ekat tomt här i flera dagar, jag har helt enkelt inte haft tid. Imorgon har jag deadline i alla mina IA och det betyder att jag måste lägga all fokus jag har på att bli klar med dom. Efter imorgon har jag "bara" mina exams att fokusera på, det känns så läskigt men samtidigt ska det bli skönt att endast ha revision att fokusera på.

Annars har det inte hänt så mycket alls! Jag har tränat som tusan och verkligen hållt igång med löpningen vilket känns underbart. Träningen och stallet är dom två punkterna som ger mig fokus för tillfället.

Jag ska försöka uppdatera som vanligt, men risken är att det inte blir ordentligt förens på torsdag igen. Hoppas att ni har förstålse för situationen, jag LOVAR att återkomma såfort jag har bra med tid!


Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Tack :)

2012-03-27 @ 21:57:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tjenare, söt blogg! Bloglovin' byte? ♥

2012-03-29 @ 07:23:28
URL: http://lovewithoutaguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0