Patrik håller clinic under årets SIHS

Under årets Stockholm International Horse Show kommer Patrik Kittel att hålla en clinic. Jag kan inte säga mer än så för tillfället men är säker på att det kommer bli en otroligt lärorik och uppskattad uppvisning för all publik. Malin och Peders clinic samt Kyra Ks clinic förra året blev ju väldigt uppskattade. Om jag har möjlighet ska jag försöka få till en pratstund med herr Kittel under årets tävlingar, som jag självklart kommer dela med mig här. Vi får se, jag ska mejla till några personer och se vad jag kan koka ihop!


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Frida Elmlund

Har faktiskt aldrig varit i Globen (eller Stockholm för den delen) men jag borde kanske åka dit i år? ;)

2012-03-08 @ 10:01:26
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0