Nervöst

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, men jag sitter hemma med magknip och är så nervös att jag snart går in i väggen. Har min Oral Commentary i engelska imorgon och jag vill verkligen inte.

Oral Commentary är när man får ett utdrag ur en bok, 40 rader, som man ska analysera och prata om. Bara det att det kan bli vilka 40 rader som helst från två böcker som vi läst. Man får 20 minuter på sig att läsa igenom utdraget och förbereda sig, sen går man in i ett rum tillsammans med sin lärare där man i minst 10 minuter ska prata om det här utdraget. Läraren får inte säga någonting under den här tiden. Det är en sträng struktur som gäller och allt ska i princip vara perfekt.

Har det som sagt lite stressigt just nu, återkommer imorgon om jag överlevt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0