Middag

Idag gjorde jag en av mina favorit middagar, är helt galen i den här typen av mat. Det är så simpelt och egentligen inte något speciellt alls, men kombinationen och smakerna passar mig perfekt. Så gott!

Vad blev det då? Quornbitar med en jättesallad av sallad, ruccola, tomat, fetaost och advokado. Lite grekisk dressing på det och slurp, jag tryckte i mig minst ett halvt paket av quornen och en sallad som minst tre hade kunnat dela på.




















Jag kommer verkligen aldrig kunna gå på dieter eller liknande, min kärlek för mat är alldeles för stor för det. Jag läser en del fitness/träningsbloggar och följer hur många endast lever på tillskott och äter kanske ett mål per dag med riktig föda. Andra går på strikta dieter där endast en viss typ av mat är tillåtet och i en viss mängd. Jag som har en otrolig kontroll över mig själv skulle aldrig klara av det. Aldrig! Om det är något jag vill känna mig fri med är det maten jag äter. Jag vill aldrig behöva ha ångest för att jag ätit för mycket av något eller liknande. Då springer jag hellre två rundor eller gör några extra situps, för mig är mat så himla viktigt. Jag älskar att äta haha!

Kommentarer
Postat av: Ryttarbloggar

En sida för alla bloggare inom ridsporten. Dela med dig av din blogg och inspireras utav andras bilder och funderingar. Alla medlemmer kommer bli inbjudna till bloggträffar, event och mycket mer! Bli medlem -> http://www.facebook.com/groups/307215382665397/

Postat av: Lina - Årets nykomling i Equilinas Hästblogg-gala 2011!

Samma här!! älskar onyttigt och äter det jag vill, men jag har sådan ämnesomsättning att jag måste äta väldigt ofta (var 3:e timme helst) för att inte må dåligt. avskyr att laga mat, så då kan de bli måltidsersättning i dryckformat och en frukt

2012-03-03 @ 14:06:38
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Jag typ dreglar så gott..!

2012-03-04 @ 23:08:59
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0