Fantastiska resultat

Wow... Jag är så glad just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer ni ihåg att jag hade mina mockexams för några veckor sen? När jag varje dag satt i prov i två veckor? Minns ni att jag skrev att jag inte hunnit göra någon revision alls innan, så jag var väldigt orolig över hur det skulle gå?

Nu har jag fått tillbaka resultaten i 4 av 6 ämnen. I svenskan fick jag en klar 7:a (högsta betyg). I engelskan var jag 1 poäng ifrån en 7:a, vilket betyder att jag har en väldigt stark 6:a. Värt att nämna är att jag inte haft en lärare på 1 år pga massor med bråk och strul i vår skola. Jag har alltså inte gjort i princip något förutom egna studier på 1 år, och skrev endast på det jag läst mig till om kursen. Matten klarade jag, vilket är mitt mål med matten då jag hatar det ämnet. I historian som jag trodde att jag var helt körd i var jag två poäng ifrån en 7:a.

Jag är helt mållös. Det här är riktigt, riktigt bra resultat och jag kan inte vara mer än nöjd. Känns helt sjukt att jag ligger bland dom bästa med högst betyg i klassen. På freaking IB!! Jag? Hon som har häst 5-6 dagar i veckan och jobbar skiten ur sig för att ha råd med allt. Jag är i chock! Att jag inte hann plugga inför alla dessa prov men ändå kunde sätta mig och skriva såhär bra endast utifrån det jag kommer ihåg från lektionerna känns fantastiskt. VAD jag ska plugga nu, oj oj vad det här gav mig en sån kick. Känns som att jag kan göra vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis!! Gud vad roligt :)

2012-03-06 @ 21:20:35
URL: http://jenniferbergstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattiss!! :D

2012-03-06 @ 21:30:43
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: M_N Melinda

shiot vad naajs!! grattis :D

2012-03-06 @ 23:56:23
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis och bra jobbat!

2012-03-07 @ 07:36:16
Postat av: Ulle

Stort Grattis! Du är grym!! =)

2012-03-07 @ 16:34:20
URL: http://livetitun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0