Smiter in med ett hej

Har mellanlandat hemma efter en kort men intensiv skoldag. Nu ska jag gå mot stallet, fixa och rida och sen tillbaka hem för att jogga, plugga och äta. Är så stressad just nu, skolan är helt sjuk!

Kommer iaf upp ett inlägg om IB senare, en läsare hade några frågor som jag har svarat på. Även en diskussionsfråga och lite egna funderingar kommer upp. Samt mina mål för i år! Jag kan aldrig sätta mål precis när året börjar utan jag måste låta det gå några dagar för att "känna på året". Men nu vet jag på ett ungefär hur mina planer för i år ser ut!

GHS 2011, foto K.Warnmark. Hoppas, hoppas att jag kan åka dit i år igen. Inget är bestämt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0