Pirrar i magen

Fick hem två brev idag, öppnade och fick ett nervöst pirr i magen. Har några extremt viktiga veckor framför mig! Vill inte avslöja vad det är men ni lär får veta inom en snar framtid :)

Annars då? Jag är helt slut efter ännu en jobbhelg och ett onaturligt högt berg med plugg. Saga blev överlycklig när snön kom och är lite odräglig till och från för att hon blir så jäkla het. Men hon tycker som sagt att snö är väldigt roligt, och så har hon en hel del överskottsenergi som hon behöver göra sig av med. Var ute och backträna idag, då fick hon allt jobba iaf!

Har gjort några tidsinställda inför imorgon, vet inte hur mycket tid jag kommer ha över (som vanligt med andra ord). Kolla in här så får ni se vad som dyker upp. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina

SV: haha det är problemet med mig! äsch det går nog lite till, så lat ska man ine vara, och sedan kan man ju liksom inte vara sämre dagen efter ;) men behöver stärka bålen nu! tipsa gärna om hur!! förutom sit-ups då

2012-01-23 @ 22:43:42
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0