Lycklig

Yes!! Jag är så glad! Fick tillbaka en svenskauppsats som heter Paper 2 som vi skrev förra veckan och som är riktigt, riktigt svår. Gissa vad? Jag fick 25 av 25 vilket är en solkar 7 och därmed högsta betyg! Behövde verkligen få det här resultatet, och speciellt få höra dom orden som min lärare sa. Vi hade ett seriöst samtal om att jag skulle skicka in mina uppsatser till ett bokförlag för vidare jobb samt några fler fina ord... Vet inte om jag kommer göra det just nu, men jag tog verkligen till mig av hennes beröm.

Nu är jag riktigt taggad för att plugga och framförallt börjar jag inse vilken chans jag egentligen har till bra betyg, jag kan få de poängen som behövs om jag fokuserar till 150% på skolan nu. I och med detta har jag tagit ett beslut som jag kommer berätta om senare, för att nu har jag börjar prioitera och planera in i det minsta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0