Har för lite tid och för mycket att göra

Trött tjej.. Jobbade måndag-onsdag från klockan 9 till 19 vilket gjorde att jag var tvungen att gå upp runt fem för att hinna till Saga innan jobbet. Är helt slut i kroppen efter allt jobb det här lovet. Är dock inte klar ännu, har hela helgen kvar som är fylld med jobb i butiken och en massa plugg. Jag får tänka att det är runt 5000:- som har tjänats den här veckan, då känns det plötsligt lite bättre ;)

Idag har jag och Saga galopperat, hon känns otroligt fin faktiskt. Har lite bilder jag kan visa, och även en kort film från när vi travar.


Bild från idag

Kommentarer
Postat av: Lina

Så mysigt det ser ut! hur går det med skavet? pälsglans kan ju också hjälpa kom jag på häromdagen

2012-01-06 @ 20:45:13
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0