Uhipjacka

Ni vet min underbara ridkjol från märket Uhip? Nu finns det även jackor från Uhip! Den ser ut såhär (finns även i blått):



Jag funderar faktiskt på att beställa en i blått till mig själv, skulle matcha bra till min blåa kjol. Som jag nämnt tidigare är kjolen helt fantastisk och jag använder den varje dag i stallet. Den värmer otroligt bra. Det kommer ett inlägg om hur den är att rida i senare! Jackan beskrivs iaf såhär:

Jackan med nedfällbara handvärmare som värmer handen då du håller i tygeln. Perfekt för uppvärmningen eller uteritten! En figurnära lätt modell med ThermoCool® soft fyllning som värmer som dun och dessutom är värmereglerande samt tål fukt och väta. Jackan kan användas som både mellanlager och ytterlager. Svart, brun, marin med elastiska kantband i samma färg.

Nedfällbara handvärmare låter väldigt smart. Skulle behöva en ny jacka till stallet så denna ska jag nog försöka beställa hem till mig själv snart. Här är en direktlänk till jackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0