Torsdag och näsblod

Hej och förlåt för kass uppdatering! Jag var ute på äventyr igår och kom hem med bra resultat. Efter ett mindre roligt samtal på kvällen var jag upprörd resten av dygnets timmar. För er som inte vet så kan jag tala om att när jag blir upprörd, stressad eller arg börjar jag blöda näsblod så igårkväll spenderade jag en del tid inne på toan ovanför handfatet med ett näsblod som höll i sig ett bra tag. Efter att ha blött så mycket tappar jag även all energi och ork så jag gick och la mig direkt. Vaknade tyvärr inatt av krampattacker i magen och hugg i hjärtat som höll mig vaken onödigt lång tid. Så ja, det senaste dygnet har varit rätt så jobbigt.

Men imorgon är det äntligen fredag! Jag jobbar i helgen men imorgon kväll är jag ensam hemma och då ska jag ha en lite "jag" kväll; fixa och trixa i min egna ensamhet. Håller bland annat på att fixa ihop en vision board så imorgon ska jag handla in det sista materialet så att jag kan börja sätta ihop allt. Den kommer bli så fin och framförallt inspirerande! Vill ni se när den är klar?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Självklart! :)

2012-02-02 @ 22:17:23
Postat av: Lina

Ojdå, låter som ett dåligt samtal onekligen

2012-02-03 @ 09:41:19
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

SV: TACK! :D

2012-02-03 @ 16:33:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0