Tips på bra borstar- Magic Brush

Köpte mina första under Stockholm Horse Show och sen dess har dom hamnat bland mina favoritborstar. Nu när det är snö används dom inte, men när det var så där mycket lera ute och hästarna tog lerbad varje dag var Magic Brush den största räddningen.



Dom tar bort ALLT! Helt suveräna, tycker det är sjukt att dom kostar så lite med tanke på vilken kvalité och resultat man får. Superbra! Det är även perfekt med tre borstar för olika områden, jag tycker att det blir fräschare istället för att blanda som man annars kanske gör, just när hästarna är sådär extremt smutsiga. Tror jag ska köpa ett till par, man vet ju aldrig när dom tänker höja priset ;)



Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

allt bortsett från bajs-/kissfläckar

2012-02-18 @ 20:07:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sabina

Är dom ens bra som dom sägs? Tycker dom verkar så dåliga ;)

2012-02-21 @ 07:26:04
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0