Blev inte som planerat

Dagen blev inte som planerat. Jag hade ju tänkt simma på morgonen men det visade sig att klockan 10.00 släpper dom ner leksaker i bassängen eftersom det är sportlovsvecka i Stockholm, så jag hade inte hunnit simma ordentligt. Därför flyttar jag fram det till imorgon på morgonen när simhallen öppnar halv sju, då har jag några fler timmar på mig. Tog även ledigt från joggningen idag, så det betyder att jag kör löpning resten av veckan, simning torsdag och fredag och så fysen varje dag. Blir perfekt!


Nu ska jag fysa lite innan jag hoppar i säng och vaknar upp till en ny, härlig träningsdag!


En till bild från idag


Kommentarer
Postat av: Mikaela - RYTTARDUON

Tänkte bara passa på och tacka för att du verkligen peppat igång mig med träningen. Just för att du hela tiden framställer träningen som något enkelt, roligt och givande. Precis vad det är, jag älskar att träna men behöver bara komma igång så den där lathetsspärren släpper. Du har verkligen taggat igång mig, speciellt med din lilla idé om 30-dagars projektet. Vilket jag har börjat med, och dessutom har jag kommit igång med löpningen igen. Mycket tack vare dig, så tusen tack för att du inspirerar :)

2012-03-01 @ 09:30:28
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0